Loading...

Zásilková společnost DPD - doprava kurýrem až k Vám.      

 

Společnost  DPD  doporučujeme v případě, že požadujete spolehlivé doručení na adresu, na které býváte v průběhu dne k zastižení.

 

U objednávky pro Českou republiku neúčtujeme žádné poštovné

 

U objednávky pro Slovenskou republiku účtujeme poštovné, které činí 4 EURPoštovné není účtováno při objednávce nad 100 EUR.

 

Na území České republiky je zásilka doručena zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky. Na území Slovenské republiky obdrží zákazník zásilku dva dni po odeslání.  Potvrzení spolu s číslem vaší zásilky vám přijde na email ihned, jakmile je zásilka předána do přepravy. Zboží je doručováno v pracovní dny od 8:00 - 18:00, přesný výběr hodiny dodání není bohužel možný.

 

V případě dodání na soukromou adresu Vás bude doručující řidič telefonicky nebo prostřednictvím SMS zprávy informovat o přibližném čase doručení. Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí Vám zásilku následující pracovní den.

 

U kurýra  DPD  můžete zaplatit v hotovosti, pokud jste zvolili platbu na dobírku.

 

Česká pošta - balík do ruky.

 

Česká pošta zajistí doručení balíku z ruky do ruky na jakoukoliv adresu. Pokud nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven na nejbližší poště. 

 

U objednávky pro Českou republiku účtujeme poštovné, které činí 49 Kč. Poštovné není účtováno při objednávce nad 2 500 Kč.

 

U objednávky pro Slovenskou republiku účtujeme poštovné, které činí 4 EURPoštovné není účtováno při objednávce nad 100 EUR.

 

Na území České republiky je zásilka doručena zpravidla následující pracovní den po odeslání zásilky. Na území Slovenské republiky obdrží zákazník zásilku zpravidla dva dni po odeslání.

Česká pošta vás bude informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

 

CENA DOPRAVY CZ

 

Dopravné: DPD za 1 zásilku při platbě předem                                                                                            ZDARMA

Dopravné: DPD + doběrečné za 1 zásilku při platbě na dobírku                                                                    29 Kč

Dopravné: DPD při objednávce nad 2500 Kč                                                                                                ZDARMA

 

Dopravné: Česká pošta - balík do ruky za 1 zásilku při platbě předem                                                         49 Kč

Dopravné: Česká pošta - balík do ruky + doběrečné za 1 zásilku při platbě na dobírku                            78 Kč

Dopravné: Česká pošta - balík do ruky při objednávce nad 2500 Kč                                                         ZDARMA

  

CENA DOPRAVY SK

 

Dopravné: DPD/Česká pošta - balík do ruky za 1 zásilku při platbě předem                                               4 EUR

Dopravné: DPD/Česká pošta - balík do ruky + doběrečné za 1 zásilku při platbě na dobírku                  5 EUR

Dopravné: DPD/Česká pošta - balík do ruky při objednávce nad 100 EUR                                              ZDARMA

 

 

PLATBA - přehled možností 

 

Dobírka

 

Platba probíhá při přebírání zboží od doručovatele – zboží hradíte v hotovosti kurýrovi dopravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Vždy si prosím připravte potřebný obnos, urychlíte tím předání zásilky. Cena dobírky je +29 Kč k ceně dopravy.

 

Platební karta

 

Platba probíhá přes platební systém GoPay. Vysoká bezpečnost GoPay platební brány je doplněna bezpečnostními standardy typu 3D-Secure stanovené karetními asociacemi VISA a MasterCard, které výrazně snižují možnost zneužití platebních karet při platbě na internetu.

 

Platba převodem na účet

 

Zvolíte-li platbu klasickým bankovním převodem, automaticky vám pošleme potvrzovací email, kde je uvedeno číslo našeho bankovního účtu, částka k úhradě a variabilní symbol pro identifikaci platby. Po připsání platby na náš účet obdržíte potvrzení o přijaté platbě a také oznámení o odeslání zboží.

 

Při platbě převodem předem:

  • může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby)
  • je třeba, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do 7 dnů po potvrzení objednávky, v opačném případě bude Vaše objednávka stornována

 

Čísla účtů:

Účet pro platby v Kč:       2300595316 / 2010 (Fio banka - ČR)

Účet pro platby v EUR:    2200598376 / 2010 (Fio banka - ČR)

 

Platba v hotovosti při odběru zboží na výdejním místě

 

Zboží zaplatíte hotově na vámi vybraném výdejním místě při převzetí objednávky.

Osobní vyzvednutí zboží na pobočkách HeurekaPoint - Uloženka

 

Osobní vyzvednutí zboží je zcela ZDARMA pro všechny objednávky.  

 

Výhodou pro Vás je časová nezávislost na doručovateli. 

 

Pozor! – před vyzvednutím zboží vždy vyčkejte na e-mail a SMS s potvrzením, že zboží je připraveno k vyzvednutí. 

Zboží na výdejním místě pro Vás bude připraveno ještě následujících 7 dní. Pokud si zboží v této době nevyzvednete, Vaše objednávka je stornována a zboží uvolněno do dalšího prodeje. Nestihnete-li si v uvedené lhůtě zboží vyzvednout, můžete si zažádat o prodloužení dodací lhůty na info@ulozenka.cz nebo na zákaznické lince Uloženky tel. 777 208 204

 

Upozorňujeme, že výdejní místa společnosti Uloženka slouží pouze k odběru internetových objednávek, žádné zboží z našeho sortimentu k zakoupení ani žádné další služby na těchto výdejních místech neposkytujeme. Děkujeme za pochopení.

 

VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY

O tom, že zásilka je připravena k osobnímu odběru budete informování SMS zprávou a emailem. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky, samozřejmě lze sjednat i jiný termín.

V případě, že je zásilka na dobírku, bude vám vydána na základě informace o čísle objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti.

V případě, že zásilka byla hrazena předem, je vyžadováno také předložení dokladu totožnosti, případně si lze sjednat vydání zásilky tzv. „Na heslo“. V takovém případě není požadován žádný doklad, ale pouze heslo a číslo objednávky.

Při převzetí zásilky také podepisujete předávací protokol.

Opravdu chcete odstranit produkt z košíku?