Loading...

Snadná reklamace

 

Záruka a reklamace

 

I když je procento reklamací mizivé, je dobré vědět, že u nás máte stejnou záruku jako v kamenném obchodě. Je v našem zájmu všechny reklamace řešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).
Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je poskytována záruka 36 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se pak na vady způsobené nešetrným zacházením nebo mechanickým poškozením. Reklamaci je možné uplatnit poštou. 

 

Doručení poštou

 

V případě, že budete zakoupené zboží zasílat k reklamaci poštou, případně jinou doručovací službou, zašlete tuto zásilku na adresu: Martin Raček, Designové-hodiny.cz, Táborská 158, 257 91, Sedlec - Prčice.
Do zásilky přiložte vyplněný reklamační formulář, který najdete ve spodní části této sekce. Dále přiložte do zásilky kopii faktury a vyplněný protokol o reklamaci zaslaného zboží.
Dále v protokolu uveďte, jakým způsobem máme postupovat v případě uznání reklamace, tedy zda požadujete výměnu zboží, nebo vrácení peněz. Konečné rozhodnutí je na prodávajícím. V případě žádosti o vrácení peněz uveďte číslo účtu na který máme danou částku převést.
Nezapomeňte ani na kompletní kontaktní údaje, vč. emailu a telefonního čísla, abychom Vás mohli o postupu reklamace dobře a průběžně informovat.
Náklady na dopravu reklamovaného výrobku k nám hradí kupující. 

Reklamovaný výrobek není nutné adresovat konkrétnímu pracovníkovi. Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

V žádném případě nezasílejte reklamované zboží na dobírku. Takové zásilky nebudeme přebírat.
Reklamační oddělení můžete kontaktovat emailem na info@designove-hodiny.cz

 

Balík přišel poškozený? Jak postupovat.

 

Doprava Česká pošta!

 

Pokud adresát po převzetí zásilky dodatečně zjistí, že obsah je poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, musí uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. Reklamační řízení je možné zahájit nejpozději do dvou pracovních dnů po dni převzetí zásilky.

Zásilku je nutno předložit v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení. Adresát má také možnost tento stav hodnověrně doložit jiným způsobem.

 

Doprava DPD, Uloženka!

 

Veškerá na pohled nerozeznatelná poškození musí být písemně nahlášena DPD nebo Uložence během 2 dnů po doručení zásilky.

email: reklamace@ulozenka.cz 

email: info@dpd.cz

Chcete se na něco zeptat? Napište nám.

 

Opravdu chcete odstranit produkt z košíku?